Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



onsdag 29 februari 2012

Ny blogg

Som jag tidigare skrivit så har jag startat en ny blogg. Jag har förstått att några läsare inte hittat till min nya blogg så här kommer länken dit: misspralin.blogspot.com.

Ibland får livet sina vändningar och en ny väg träder fram. Den gamla finns förstås kvar men i mitt fall har en vägbom satts upp som förmedlar, hit men inte längre. Vad jag menar är att vad jag skrivit om i denna blogg är en del av mitt liv, en del som har varit med och format mig men då livet startade om på nytt kändes det inte mer än rätt att även börja skriva i en ny blogg.

Jag tackar mina trogna läsare som följt mig under de år som gått och jag hoppas att ni hittar er fram till min nya blogg istället. Jag säger tack samtidigt som jag önskar er välkomna in i min nya värld.

Kram Fröken Pralin.

Inga kommentarer: