Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



tisdag 10 maj 2011

Forts. Ballroom Rumble #9

Forts. ifrån förra inlägget...

Thá gals! :)

Fröken Pralin och Fancy Lane= sant he he

"Talk to the hand"

Hm...något rätt måste han ju ha gjort för han fick ju dansa tillslut ;).

Och han fortsatte dansa hela kvällen, här med Lars, min svåger ;).

Så led även Rumble 2011 mot sitt slut. Jag är så otroligt glad över att Fancy och Ann var med och gjorde denna kväll till en av de bästa på länge. Ser fram emot att få fin främmande ifrån Stockholm snart igen. Ja, Fancy kommer ju ner snart nog för det vankas ju en familjeresa till Spanien nu i slutet av maj :).

Det var allt jag hade att bjuda på när det gäller vår härliga helg på ängen...jag hoppas mina gäster förstod vad som var poängen ;).

1 kommentar:

Fancy Lane sa...

Jag förstod! Och gör gärna om det!