Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



tisdag 12 april 2011

Viss reklam är verkligen bra reklam

I sökandet efter en bikini som jag hade sett på Twilfit ramlade jag över deras reklam över förra årets badkollektion. Jag kan säga att jag är lite olycklig över att jag inte bestämde mig för att köpa en ny bikini förra året, vilken snygg kollektion, vilken inspirerande reklam och vilka snygga brudar :).



Den svarta bikiniöverdelen ingår dock även i årets kollektion och efter att ha provat den i en röd färg kunde jag helt enkelt inte hänga tillbaka den så det var bara att betala och ta med mig den hem ;).

Färgen är mycket mer intensiv i verkligheten. Så snygg! och sitter hur bra som helst, att rekommendera!

Inga kommentarer: