Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



söndag 19 september 2010

Inka

Idag när jag var och röstade träffade jag en kvinna vid namn Inka (väldigt fint namn måste jag säga). Inka har en egen verkstad i vilken hon renoverar gamla saker och möbler i Shabby Chic stil. Efter att ha pratat med varandra en stund visade det sig att Inka, precis som jag, älskar att åka på loppisar och auktioner. Mötet slutade med att Inka kom ut till gården på ett litet besök, vilket var väldigt trevligt :). Det visade sig att vi i princip bor grannar och jag hoppas därmed att det inte var sista gången vi sågs :). Inka har en egen blogg, vilken jag vill rekommendera. Har kikat in på den lite kort och det finns en hel del mycket fint att titta ta del av, helt klart värt ett besök :).


Här kommer adressen till hennes blogg som hon kallar "Så vitt jag kan se": www.savittjagkanse.blogspot.com

Inga kommentarer: