Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



söndag 19 september 2010

Nya produkter till försäljning.

Har lagt in lite fler bilder på en del av de saker som finns till försäljning hos "Fröken Pralin". Klicka på "Till försäljning" under rubriken"Mina sidor". 



Skynda fynda :)!

1 kommentar:

Inka sa...

Hej svejs!

Inka här! Vad mycket fina saker du har. De där trälådorna tror jag med all säkerhet har suttit på en spegelbyrå. Jag har nämligen en likadan i min verkstad.
Kul att träffas i ert underbara hem. Tar med mig Markus och fikar någon dag. Vi bor ju nästan grannar.

Ha det gott


Kram Inka