Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



onsdag 15 september 2010

Loppisfynd.

Här följer lite smakprov på en del saker som jag har fyndat på loppis under sommaren:



Jag gillar verkligen dessa två skärmar men har svårt att hitta plats för dem. En av dem har tingats av "Fancy Lane", ev. behåller jag den andra men skulle någon mot all förmodan vara på jakt efter just en sådan skärm så kan jag tänka mig sälja den andra också.









Fler bilder kommer inom kort.


2 kommentarer:

Fancy Lane sa...

En av de långsmala lampskärmarna är av intresse hos Fancy på Fridahemsplan!

Fröken Pralin sa...

Oki, det är noterat :), kan kanske ta med mig dem vid nästa besök. Har tyvärr ingen lampfot som passar men det kanske kan bli ett projekt för framtida loppisbesök.