Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



tisdag 2 november 2010

Halloween Rumble i Nyköping

Lördag 30 oktober.

Så var det dags för årets Halloween Rumble på Temakrogen i Nyköping. Stämningen var på hög nivå, det var mycket folk och musiken var riktigt bra! Fina damer och snygga herrar fyllde den något dunkla lokalen det enda som slog mig och som alltid slår mig i dessa sammanhang är att jag så gärna skulle vilja lära mig att dansa ordentligt och det vill även Benny. Musiken är medryckande och när vi tar de få buggsteg vi kan så vill vi bara kunna svänga loss och dansa så att de andra häpnar ;). Men någon gång i framtiden så ska vi göra det. Vi har hört att "Chicago" i Stockholm är ett bra ställe att börja på ;). Nedan följer några bilder ifrån kvällen. Tyvärr blev bilderna inte så bra på grund av de mörka lokalerna.













Jag var SÅ trött i mina fötter efter två kvällars dansande att jag fick ta av mig skorna och gå i strumplästen sista biten hem ;). Det var det dock värt för oj vad roligt det har varit!

Läs mer om Halloween Rumble här.

Inga kommentarer: