Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



måndag 7 februari 2011

Och så blev även jag ägare till en "string".

Innan jag ser till att väskan blir packad för morgondagens festligheter i Stockholm, Blackbirds birthdayparty, så vill jag visa er hur det blev när min kära stringhylla så äntligen kom på plats. Jag ser fram emot att fylla hyllorna med diverse coola saker framöver.


Hyllan passar perfekt in i sovrummet och den var precis vad rummet också behövde. Nå, blev det ändå inte ganska bra så säg :) (lova att ni ignorerar dammsugaren som står på kant nere i högra hörnet, den var liksom inte riktigt inplanerad i bilden men slank på något vis med ändå ;)).

Oj, vad klockan tickar iväg, dags att packa! Enligt fancy behövde jag bara se till att packa ned "den lilla svarta" :).

Är ni nyfikna på Blackbirds så kika in på deras sida genom att klicka här.

Inga kommentarer: