Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



tisdag 1 februari 2011

Vintage Flowers: Det finns plats!

För kännedom så finns det fortfarande platser kvar på Miss Madelins workshops i Vintage Hårstyling nu i februari månad. Du kan bl.a. välja att gå en "Avancerad Vintage Styling" eller "Vintage Waves" workshop.

Ni som följer min blogg känner till att jag gick en kurs hos Miss Madelin i höstas och jag kan verkligen rekommendera hennes kurser. Jag har haft mycket glädje av det jag lärde mig :).

När ni ändå är inne och kikar på hennes sida (ni hittar länken nedan) kolla då vilka som fick vara med och göra reklam för Miss Madelin och hennes workshops...just det, Fancy and I (kul va)!

Läs mer om kurserna i Vintage Hairstyling genom att klicka på följande länk: Vintage Flowers: Det finns plats!

Inga kommentarer: