Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



onsdag 20 oktober 2010

Biljetter- Check!

Idag kom jag mig äntligen för att köpa biljetter till Stockholms internationella Burleskfestival. Jag har tyvärr ingen möjlighet att gå på hela festivalen då det är Halloween Rumble i Nyköping den 30:e oktober och det vill jag inte missa. Så synd att allt händer samma helg. Den 29 oktober, det är till den festivaldagen som jag har köpt biljetter, så uppträder min älskade väninna "Fancy Lane" och "The Amazing Knicker Kittens" senare samma kväll är det "Rocketroom" på Debaser och på lördagen den 30:e är det som sagt "Halloween Rumble".

Är ni sugna på att också besöka festivalen så är det dags att skaffa biljetter, särskilt om du/ni är ute efter endagsbiljetter då de börjar ta slut! Här köper ni biljetter och här kan ni läsa mer om festivalen.


Jag vill också ta tillfället i akt och föra fram en av Burlesktjejerna i ljuset för en stund. Under festivalen pågår nämligen en insamlingsgala vid namn Octbooberfest/Tassel SM där Annika, en vän till mig, är med och tävlar. Tävlingen går ut på att samla in så mycket pengar som möjligt till Cancerfonden. Den som har samlat in mest pengar vinner. Annikas mål är att samla in 5000 kr. Jag har gett bidrag i hennes namn (kod), gör det du/ ni med! Det är för en god sak, det handlar om våra bröst. Läs mer här om hur du är med och bidrar.

Skänk pengar till Cancerfonden och hjälp Annika att vinna!

2 kommentarer:

Annika sa...

Tacktacktack!!!

Fröken Pralin sa...

Varsågod :)! Hoppas bara att det ska hjälpa dig att nå ditt mål!