Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



fredag 1 oktober 2010

Så blev jag med barnvagn!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så blev jag ju helt förälskad i en gammal barnvagn/sulky som jag hittade mitt i allt bråte på "möbelmagasinet" i Katrineholm. Jag kunde inte riktigt slppa taget om den så idag, isamband med att min kära mamma var på besök i staden, såg jag till att den blev min :). När mamma var på plats ringde hon till mig och sen prutade jag på den via telefon. Jag gjorde ett rejält fynd!
Här är pärlan, nu är det bara "knodden" som fattas :)!


 

 

Har en liggdel, bärbar, som matchar denna vagn/sulky. Visar dem båda tillsammans i ett senare inlägg. Tack för hjälpen idag, mamma!

Inga kommentarer: