Välkommen till "Fröken Pralin", en blogg i vilken du kan införskaffa många gamla vackra ting (se "Till försäljning") samt läsa om Rockabilly, Burlesk, Bilträffar, Loppisfynd och andra roliga saker kring temat "Nostalgi". "Fröken Pralin" återberättar gärna i text men även genom fotografier och bilder.



måndag 18 oktober 2010

Tjusiga visitkort!

Och så damp de äntligen ned i brevlådan! Mina egna fina visitkort till "Fröken Pralin", som jag väntat :). Nu kan jag på ett enkelt sätt få andra att uppmärksamma både min blogg och min kommande verksamhet på gården (mer om mitt lilla projekt i ett kommande inlägg). Utformningen och kvalitén av korten var över förväntan och jag är super nöjd :).


Är så glad över dem, de passar utmärkt för sitt syfte :).

4 kommentarer:

Clinen sa...

Åh! Supersnygga ju! =)

Fröken Pralin sa...

Hej Clinen, visst blev de fina! Om cirka en månad kan du börja följa min idé och även dröm om ett café kombinerat med en liten butik :). Allt är på hobbynivå för mig men det ska ändå bli kul att se vad det blir av det och om det faktiskt är något som kan växa och bli något större i framtiden :).
Ha det gott!

Fancy Lane sa...

Stolt! Betyder att drömmar börjar bli verklighet!

Fröken Pralin sa...

Ja, Fancy, och du vet ju hur det känns :)! Det gäller att våga och tro!